Dlaczego będę piekła sama?

O! O! Mam kolejny "KahvaTheowy" cytat:

"A ciasta robię sama. Dlaczego? Bo uwielbiam robić ciasta. Poza tym wiem, że nikt nie zrobi tak dobrych ciast jak ja."

To moja odpowiedź dla wszystkich marud i czarnych proroków, którzy twierdzą, że robienie samodzielnie tego, co w menu, jest głupotą. Jak widać - motyw sprawdzony i działa, bo to cytat za panią Marią Domańską , która założyła kawiarnię "Weranda" przy udziale projektu "SpełniONA w biznesie".
A najzabawniejszy jest dzieciak, który na filmie promocyjnym powtarza, że "najbardziej lubi przychodzić tu na desery."

"Ludzie zawsze to doceniają: pasję w drugim człowieku i włożone w to serce."

0 komentarze:

Mój patron

Mój patron
Pyton Monthy

Mądrości Kleksowe

"Dla psa jesteś panem, kota karmisz"
Jim Fiebig
"Właścicielem domu jest kot. My tylko spłacamy kredyt"
Demotywatory