Innowacyjność i kreatywność! To jest to!

Nie lubię łańcuszków! Zawsze, gdy przerywam łańcuszek, czuję się jak wtedy, gdy spławiłam Cygankę-wróżkę w Żywcu, nie wierząc szczególnie w jej obietnice rychłego znalezienia przeze mnie miłości (miałam rację, minęło kilka lat).
Niemniej w tym przypadku czuję się pozytywnie zobligowana, gdyż otrzymałam nominację (rety!) do "Kreativ Blogger Award".
Nominację wręczyła mi wirtualnie Ona, za co dziękuję.

Pozwalam sobie skopiować zasady nominacji:
1. Wstawić na swój blog logo zabawy.
2. Podać link do bloga osoby, która nam to wyróżnienie przyznała.
3. Nominujemy co najmniej siedem innych blogów do tego wyróżnienia.
4. Podajemy "namiary" na wyróżnione przez nas blogi i zostawiamy komentarz z wiadomością o nominacji na tych blogach



Nie dotrzymam warunków w pełni, pewnie dlatego, że nie czytuję regularnie aż siedmiu blogów.
Kreatywni - innowacyjni:

Pan Ziarenek
Za sprowadzanie mnie na ziemski padół nieco poważniejszym podejściem do życia, niż mam ja. Za warte uwagi przemyślenia i wspólny projekt!

Agat
Agat gadająco-piszący. Dlaczego tak rzadko?

Tfu(rczość)
Zachwyt nieustający. I niemangowy. Dziękuję.

Completely Unproffesional
Kontestator naszej szarej rzeczywistości, krakowskiego grajdołka. Cenię za dystans do opisywanych (wyśpiewywanych) spraw i niebanalne poczucie humoru.

0 komentarze: